tisdag 9 februari 2010

Min frus iPhone berättar vad den egentligen tycker

Jag: (Svarar i min telefon) Hallå?

Min fru:
(I andra änden) Hej älskling, hahaha! Sjuuukt...

Jag: Vad är sjukt?

Min fru: Du ringde mig precis, eller hur?

Jag: Ja, men jag kom inte fram.

Min fru: Hahaha, nej, jag vet! När du ringde så hängde sig hela min telefon och sen stod det bara "Misslyckad anslutning" över hela skärmen.

(Tystnad)

Min fru: Men fattar du inte? Det var ju DU som ringde, och då reagerar min iPhone med "MISSLYCKAD ansl..."

Jag: Jag fattade. Tack.

Min fru: (Försöker kväva ett fnitter) Du tyckte inte att det var roligt?

Jag: Inte jätte. Nej.

Min fru: Det tyckte jag.

(Tystnad)

Min fru: Jag väntar på att du ska vråla "MEN DÅ KAN DU KANSKE GIFTA DIG MED DIN iPHONE DÅ!!!".

Jag: Nu lägger jag på.

2 kommentarer:

  1. Haha...lika rolig som vanligt.
    Gu, gift och kid påväg. Grattis!
    // Ägarinan till sockerbitshuset

    SvaraRadera
  2. Freddan, har aldrig haft det problemet med min Hero. Säg till frugan att byta upp sig. När det gäller lur alltså, inte karl. Lika bra att vara tydlig.

    SvaraRadera