fredag 12 mars 2010

En man bör bedömas efter det sällskap han omger sig med

Fick precis en ny follower på Twitter.

På denna followers sida ser jag att hon just nu följer åtta personer. Hon har alltså, av alla sex miljarder människor i världen, valt ut mig och sju personer till att liksom hålla lite extra koll på.












Jag är den där lilla rödvita loggon längst upp till vänster (man får den när man inte orkar engagera sig i att lägga upp en profilbild).

De övriga sju personerna är:

Barack Obama
Justin Timberlake
Coldplay
Lady GaGa
Marshall Mathers (även lite småkänd i vissa kretsar som "Eminem")
Pink
John Mayer

Sååå....

God prioritering?

Jag tycker det.

2 kommentarer:

  1. ha ha Tack....jag jobbar på min "följa" lista....

    SvaraRadera
  2. Du ligger bland 350 kändisar på min lista. Där ska du vara nöjd, du är enda icke-kända på listan. Iofs beror det på hur man tolkar känd. Är väl en del som vet vem du är, men du är väl inte direkt skvallerblaskakänd. Nuff said. Nu: Skål.

    SvaraRadera