tisdag 20 april 2010

Förlossning och islossning

Angående Nicholas pappa:

1. Jag svimmade inte.

2. Jag följde min frus strikta förmaningar och skrek inte "MÅL!" när Nicholas kom ut.

3. Jag misslyckades däremot kapitalt med målsättningen att inte gråthulka som en snorig Julia Roberts i Pretty Woman framför sköterskorna efteråt.

Men på det stora hela taget, sett till omständigheterna, ger jag mig själv godkänt.

Nu ska de mäta Nicholas syreupptagningsförmåga här. Jag återkommer med resultat.

3 kommentarer:

  1. Har du någon form av poängkort så du kan veta hur ungen rankar i Sverige och världen när man räknat ihop syreupptagning, vikt och skallindex?

    Jag anar en affärsidé vid horisonten...

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!! Skönt att alla mår bra! ta hand om varandra nu, njut av allt som sker... :-)
    Grattis igen farsan!
    //Vonnie

    SvaraRadera
  3. Bra ! Toppen! Ta nu hand om frun och bebbe ♥

    SvaraRadera