måndag 19 april 2010

Ursäkta röran

Vi föder barn...

18 kommentarer:

  1. Är du solidarisk och står för 50% av jobbet?

    SvaraRadera
  2. Heja! Grattis, och lycka till:)

    SvaraRadera
  3. men gud vad roligt. hoppas du står pall för smärtan!

    SvaraRadera
  4. Nämen hjälp vad kul! Hoppas allt går bra.

    SvaraRadera
  5. Grattis!! Så underbart!

    SvaraRadera
  6. Oj! Lycka till! Håller tummarna här och skickar goda tankar åt ditt och Nedas håll!

    Tips: De anses ofint att tända cigarren inne på sjukhusområdet och framförallt i sjukhusrummet, och även säga något i stil med "Kör nu Neda, jag är beredd, jag fångar!" Det är också lite tidigt att köpa Barbiedockor (för flickor) och bilbanor (för pojkar) på vägen hem från sjukhuset. Om du nu inte visste det... :)

    SvaraRadera
  7. Fan vad häftigt! Lycka till och stort grattis till er båda!

    SvaraRadera
  8. Okej du är ursäktad.
    Grattis!

    SvaraRadera
  9. Grattis! Hoppas allt går bra!
    (Och som side-note: Jag var nog bara ungefär 3 månader off med min gissning. Starkt jobbat.)

    SvaraRadera
  10. Grattis till er båda! Neda verkar ju vara en tuffing, men du kan ju försöka vara ett stöd genom att låta bli att svimma... ;)

    SvaraRadera
  11. OOOIIIIIII GRATTIS!!!! Åh så spännande! Styrkekramar åt er båda!!!!

    SvaraRadera
  12. Jevlar i den lilla lådan! Lycka till och heja heja! Och med tanke på hur seg jag är kanske GRATTIS passar bättre. :)

    SvaraRadera
  13. Grattis och hoppas det går bra !

    SvaraRadera