måndag 31 maj 2010

Jag. Den otacksamma publiken.

Min fru: (Exalterat) Haha, vill du höra en vits?

Jag: Va? Av dig?

Min fru: (Förnärmat) Jaaaaa!

Jag: Okej...

Min fru: Vad säger kannibalen till göteborgaren?

Jag: Jag vet inte.

Min fru: (Med extremt bred pålagd göteborgska) Eeeee duuu goooo ellerrrrrr???

Jag: Va?

Min fru: (Upprört) Vadå VA?

Jag: Ja...var det en fråga eller var det svaret på gåtan?

Min fru: Svaret på gåtan!

Jag: Aha.

Min fru: Vad säger kannibalen till gö...men VAD FAN! Lyssnar du inte eller?

Jag: Jo. Jo. Det var...jätteroligt.

(Tystnad)

Jag: Men hörru, gå inte då! Kom tillbaka! Dra den igen, jag lovar att vara beredd den här gången!!!

3 kommentarer:

  1. ha ha ha... bara fetglömma "stora kärlekspaketet" några dagar framöver? Att du inte lär dig... :)

    SvaraRadera
  2. Du är inte snäll du ;-)

    SvaraRadera
  3. http://www.youtube.com/watch?v=tWSKdGh1fys

    SvaraRadera