onsdag 6 januari 2010

Min fru. Inte alltid så jävla smart hon heller. Faktiskt.

Vi var som sagt i babybutiken i helgen. Tittade bland annat på barnvagnar.

Min fru iakttog med speciellt intresse en svart vagn, som stod liksom lite för sig självt en bit från de andra vagnarna. Ja, den stod faktiskt inte alls på barnvagnsavdelningen, utan mitt i en gång mellan två varuhyllor.

Min fru tycktes inte reflektera över detta, utan riktade istället sin uppmärksamhet kring det faktum att det var precis en sån här vagn hon kunde tänka sig och att suffletten var exakt vinklad så som hon hade tänkt sig och...

Ja...

Sen hoppade hon uppskattningsvis tre meter bakåt, skrek och slog händerna för munnen.

Och sen kom barnets mamma rusande genom butiken och undrade varför i helvete min fru stod med näsan halvvägs inkörd i hennes barnvagn.

Min fru alltså.

Inte alltid så JÄVLA smart hon heller. Minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar