torsdag 8 april 2010

Det här kan vara början på en fruktansvärd vänskap...

Abonnemanget med min nya mobiloperatör sattes igång idag.

Eller...ja...det var ju just precis det det inte gjorde faktiskt. Det gamla stängdes däremot av. (Hur kan det komma sig att mobiloperatörerna ALDRIG lyckas glömma att stänga av abonnemang, när de inte kan komma ihåg en enda jävla grej man ringer om i övrigt?)

Så nu har jag tillbringat morgonen i sällskap av två döda telefoner.

Härligt.

Från kundtjänst hos min nya mobiloperatör får jag veta att de har "tekniska problem just nu". När jag undrar när de beräknas vara lösta får jag svaret "du, det är liksom inte som att vi har gjort det här med flit!"

Då bad jag att få tala med en chef. Sen blev det dålig stämning.

Det här börjar inte så bra...

2 kommentarer:

  1. Tele 2 eller? De stängde av mitt gamla och "glömde" sätta igång mitt nya. Jag fick vänta en hel jävla helg... men nu vet jag vad jag ska säga nästa gång...

    SvaraRadera
  2. Jag SA ju att du skulle valt Telia. De porterade mitt nummer PÅ MINUTEN. Poff sa det och så hade jag sluppit Tele2! :D

    SvaraRadera