tisdag 18 maj 2010

Make shit happen

Min fru: (Tittar på Nicholas) Men allvarligt, bajsar han igen nu?

Jag: Jepp.

Min fru: (Suckar) Men jag har ju PRECIS bytt på honom!

Jag: Det är väl precis därför! Som att gå på toaletten på hotell.

Min fru: (Med den där skeptiska blicken) Va?

Jag: Du vet, när man bor på hotell, och man kommer in precis efter att städerskan varit där, och man går på toaletten när den är så skinande ren så att det fortfarande luktar klorin därinne. Är inte det bara det bästa som finns?

Min fru: Herregud...

Jag: Men allvarligt nu? Det måste du ju erkänna! Att bajsa på en nystädad hotelltoalett ÄR ju den ultimata känslan av frihet!

Min fru: (Skakar på huvudet) Och du menar att det är det Nicholas gör när han får en ny blöja?

Jag: Jag tror fan att han bara ligger och håller sig och väntar på den!

Min fru: Du är verkligen sjuk i huvudet ibland.

Jag: Vad? Nystädat ju! Jag skulle kunna ta in på hotell bara för den sakens skull faktiskt...

Min fru: Nu går jag. Du och din son kan slutföra den där diskussionen själva.

Jag: (Till Nicholas) När du blir större ska jag boka ett hotellrum åt dig, så ska du få se. Jag tror att det är så det är att bajsa i himlen faktiskt. Du ska få se vad jag m...

Min fru: (Kommer in i rummet igen, lyfter upp Nicholas och går) Vid närmare eftertanke ska jag nog verkligen INTE lämna er ensamma! Det räcker att en man i det här hemmet är störd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar